Notice: Undefined index: options in /home/masirjan/public_html/wp-content/plugins/elementor-pro/modules/theme-builder/widgets/site-logo.php on line 192

کارگاه های کسب و کار سلامت و برند سازی مشاغل خانگی برگزار شد

کانون کارآفرینی موسسه فرهنگی معراج اندیشه گل گهر از جمله کانون هایی است که کارآفرینی و مهارت آموزی را به عنوان هدف اصلی خود در دستور کار قرار داده و از این رو کارگروه کسب و کار سلامت کانون کارآفرینی و مهارت آموزی موسسه بر آن شد تا با همکاری کافه کسب و کار و انجمن کسب و کار سیرجان اقدام به برگزاری کارگاه هایی نماید. آتشی پور دبیر کانون هدف از برگزاری کارگاه های “برندسازی محصولات و مشاغل خانگی” و کارگاه “کسب و کار سلامت” را معرفی فرصت ها و کسب و کارهای مرتبط با حوزه سلامت، بررسی شاخص ها و آمارهای درمانی شهرستان سیرجان، تیم سازی و ایجاد کسب و کارهای متناسب با حوزه سلامت، ارتباط با نهادها و موسسات مرتبط با حوزه سلامت و انجام کارهای فرهنگی متناسب با این حوزه دانست و گفت: ایجاد یک نگاه نقادانه به حوزه درمان شهرستان و عقب‌ماندگی‌های نسبی آن موجب شد تا اقدام به برگزاری دو کارگاه با عنوان “آشنایی با بازار سلامت و انواع کسب و کارهای این حوزه” و “استارتاپ های جهانی حوزه سلامت” نماییم. وی افزود: اولین جلسه منتورینگ کسب و کارهای حوزه سلامت توسط کارگروه کسب و کار سلامت کانون کارآفرینی به صورت خصوصی و مجازی برگزار شد. در این جلسه منتورینگ سعی شد پس از بررسی فعالیت هر تیم، مشاوره های لازم جهت راه اندازی و شروع کسب و کار به صورت اختصاصی برای هر یک از تیم ها ارائه شود. با پیگیری فعالیت‌های انجام شده؛ پنج تیم از این هفت تیم می تواند در ماه جاری محصول اولیه خود را طراحی نمایند.
آتشی پور خاطرنشان کرد: از آنجایی که یکی از چالش های اصلی توسعه و پایداری مشاغل خانگی؛ اتصال به بازار و برندسازی اینگونه مشاغل است، در همین راستا کانون کارآفرینی و مهارت آموزی موسسه با همکاری سازمان فنی و حرفه ای و موسسه نسیم دانش اقدام به برگزاری کارگاه دیگری با عنوان “برندسازی محصولات مشاغل خانگی” نمود. افرادی که در این کارگاه‌ها شرکت کردند افراد منتخبی بودند که سال گذشته در نمایشگاه تولیدات خانگی که توسط تسهیلگران دفاتر تسهیلگری موسسه شناسایی شده بودند و در این کارگاه با تدریس دکتر جاوید، مدرس مطرح حوزه کار و کارآفرینی با انواع برندسازی محصولات خود برای ورود آنها به بازار فروش آشنا شدند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *