میزبان شما بودیم “در مهمونی یک کیلومتری”

همزمان با فرا رسیدن عید سعید غدیر خم، موسسه فرهنگی معراج اندیشه گل گهر اقدام به برگزاری مهمونی یک کیلومتری در بلوار قائم نمود. در این اقدام مسیر یک کیلومتری از بلوار قائم با ایجاد غرفه‌های متعدد و اجرای برنامه‌های متنوع پذیرای شهروندان سیرجانی در روز عید سعید غدیر بود.
محمدعلی ایران نژاد مدیرعامل موسسه در آغاز مراسم جشن مهمونی یک کیلومتری با اشاره به اهمیت گرامی‌داشت عید غدیر گفت:
غدیر یکی از مهمترین اعیاد مسلمانان است چرا که در این عید؛ ولایت امیرالمومنین (ع) بر همگان آشکار می‌شود و شیعه مولا و مقتدای خود را می‌شناسد.
وی افزود: برگزاری جشن‌ها و مراسم‌های فرهنگی به منظور بزرگداشت اعیاد مهم اسلامی می‌تواند گامی باشد در شناخت فلسفه این اعیاد به مخاطبان تا بدانند در عید غدیر مهم‌ترین اتفاق دینی که همان تعیین ولی و رهبر است به وقوع پیوسته.
در این مراسم باشکوه شهروندان سیرجانی از غرفه‌های متعدد دیدن کردند و دکلمه خوانی، اجرای گروه همخوانی معراج، شاهنامه خوانی، اجرای گروه موسیقی، اجرای گروه دختران آفتاب، قصه‌گویی، مولودی خوانی، برگزاری مسابقه طنز و قرعه کشی و اهدای جوایز از جمله برنامه‌های شاد و متنوعی بود که در کنار غرفه‌های ارائه خوراکی توانست لحظات شادی را برای شهروندان سیرجانی در عید سعید غدیر خم رقم بزند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *