معلمان سیرجانی همسرا می‌شوند

گروه همسرایان سیرجان متشکل از معلمان سیرجانی؛ به همت موسسه فرهنگی معراج اندیشه گل گهر چندی پیش تشکیل شده و فعالیت هایی را نیز در این حوزه به سرپرستی استاد نادر کامرانی انجام داده بود که فعالیت این گروه به دلیل شیوع کرونا دو سال متوقف شد. اما با از سرگیری فعالیت‌های فرهنگی در دوران پساکرونا؛ گروه همسرایان نیز فعالیت خود را از سر گرفت و بدین منظور در اسفندماه سال گذشته اولین دوره تمرینی این گروه با حضور استاد نادر کامرانی برگزار شد و دوره تمرینی بعدی آن در اردیبهشت ماه سال جاری از سر گرفته شد.
استاد نادر کامرانی؛ از آهنگسازان و اساتید برجسته حوزه موسیقی است که تدریس و آهنگسازی گروه همسرایان سیرجانی را بر عهده دارد. رحمان جمشیدی از هنرمندان حوزه موسیقی سیرجان به عنوان دستیار و بتول پورخسروانی به عنوان تهیه کننده این گروه؛ استاد نادر کامرانی را همراهی می کنند.
گروه همسرایان سیرجانی در حال حاضر تمرینات خود را روی دو ملودی متمرکز کرده اند. یکی از این ملودی ها در خصوص شهر سیرجان و ملودی دیگر یک ملودی ملی میهنی در خصوص ایران است که قرار است گروه همسرایان با اجرای این دو قطعه؛ در مسابقات معلمان استان حضور پیدا نمایند و شانس خود را برای کسب رتبه محک بزنند. این گروه در سال‌های گذشته یک بار توانست رتبه اول سرود معلمان استان را به خود اختصاص دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *