مشاوره آنلاین و تلفنی مرکز مشاوره و روانشناسی مجد معراج در راه است

اولین نشست هم اندیشی مشاوران کلینیک مشاوره و روانشناسی تخصصی مجد زیر نظر موسسه فرهنگی معراج اندیشه گل گهر در حال فعالیت است.
در این نشست مشاوران و روانشناسان کلینیک مجد در یک دیدار صمیمانه با یکدیگر گفتگو کرده و اهداف مورد نظر خود را مطرح و برای اجرایی نمودن آنها برنامه ریزی کردند.
هدف اصلی این نشست راه اندازی مشاوره آنلاین و تلفنی است که قرار است در کنار مشاوره حضوری مرکز به متقاضیان خدماتی را ارائه دهد. به گفته فضلعلی مسئول هماهنگی این نشست؛ شروع مشاوره آنلاین و تلفنی موسسه معراج اندیشه در جشنواره هفتم گل گهر بود که به صورت مجازی و از طریق اپلیکیشن موسسه انجام شد و با استقبال بسیار خوبی نیز همراه بود.
از آنجایی که مشاوره آنلاین در جامعه امروز مرسوم شده؛ موسسه فرهنگی معراج اندیشه نیز به دنبال آن است که بسترهای ارائه مشاوره آنلاین و تلفنی را فراهم کرده و در این زمینه خدماتی را به مردم سیرجان ارائه دهد. هدف دیگر از این نشست؛ ارائه خدمات مشاوره و روانشناسی در دفتر شهرک گل گهر بود. پس از طرح مسئله این موضوع؛ تصمیم بر آن شد برای ارائه مشاوره در شهرک، برنامه مدونی طراحی شده و در زمینه های مشاوره تحصیلی، خانواده و کودک و نوجوان؛ مشاوره هایی از طریق مشاوران و روانشناسان مرکز تخصصی مجد زیر نظر موسسه فرهنگی معراج اندیشه به ساکنان شهرک گل گهر ارائه شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *