مشارکت معراج اندیشه و مجموعه‌های تحت نظارت بهزیستی در امور فرهنگی و هنری

جلسه هم‌اندیشی مجموعه‌های تحت نظارت اداره بهزیستی و مؤسسه فرهنگی معراج اندیشه گل گهر با حضور ریاست اداره بهزیستی و نمایندگان این مجموعه‌ها در مؤسسه معراج اندیشه گل گهر برگزار شد.
عماد آبادی مسئول کانون مسئولیت‌های اجتماعی مؤسسه در خصوص ماهیت این جلسه گفت: در این نشست مجموعه‌هایی که تحت نظارت بهزیستی فعالیت‌هایی را انجام می‌دهند حضور داشتند تا نیازهای خود را در حوزه های فرهنگی و هنری عنوان نمایند. پس‌از پایش این نیازها، برای تأمین بخشی از نیازهای آنان؛ مؤسسه معراج اندیشه با این مجموعه‌ها همکاری خواهد داشت.
وی افزود: این مجموعه‌ها به معلولان و افراد نیازمند به توان‌بخشی خدمات ارائه می‌دهند و مؤسسه معراج اندیشه به‌صورت کار مشارکتی بخشی از نیازهای آنان در حوزه‌های فرهنگی و هنری را تامین خواهد کرد.
اردستانی رئیس بهزیستی سیرجان نیز ضمن تشکر از مؤسسه معراج اندیشه برای این مشارکت گفت: خرسندیم که معراج اندیشه پای کار آمده‌است تا به بخشی از نیازهای مجموعه‌های تحت حمایت بهزیستی از جمله تأمین نیازهای آموزشی معلولین، خدمات‌رسانی به جامعه هدف بهزیستی و… به‌صورت مشارکتی انجام شود.
وی افزود: مؤسساتی مثل معراج اندیشه گل‌گهر اگر بتوانند با بهزیستی همراهی داشته باشند سبب تأثیرات مثبت و کاهش آمار منفی خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *