مسئولان برگزاری رویداد ملی کارآفرینی پته سیرجان مهمان استانداری کرمان

در آستانه برگزاری مراسم اختتامیه اولین رویداد ملی کارآفرینی پته سیرجان؛ مدیر مسئول موسسه فرهنگی معراج اندیشه گل گهر، مسئول کانون کارآفرینی و مهارت آموزی موسسه و اعضای دبیرخانه برگزاری رویداد با حضور در استانداری، در خصوص زوایای مختلف برگزاری مراسم اختتامیه گفتگو کردند.
ایران نژاد مدیرعامل موسسه معراج اندیشه ضمن معرفی فعالیت‌های موسسه در خصوص رویداد ملی کارآفرینی پته گفت: این رویداد کار عظیمی است که مهمترین رسالت آن معرفی محصول گرانقدر پته، این هنر زیبای دست سیرجانیان به دیگران می‌باشد. همچنین با این اقدام فرهنگی؛ در علاقه‌مندان به حوزه پته انگیزه ایجاد شده و به کارآفرینی در زمینه مشاغل خرد و خانگی نیز کمک می‌شود. امیدواریم بتوانیم رسالت این رویداد را به نحو احسن انجام دهیم.
در ادامه اعضای تیم دبیرخانه برگزاری رویداد پیرامون مباحثی چون تبلیغات مراسم اختتامیه رویداد، معرفی این رویداد و اقداماتی که تاکنون در خصوص دریافت و داوری آثار انجام شده، ارائه دعوتنامه‌های مراسم افتتاحیه و اختتامیه رویداد و … صحبت کردند. گفتگوهایی نیز پیرامون تبلیغات زیرنویس در شبکه‌های خبری و پخش مستند پته در صدا و سیمای محلی انجام شد. یکی دیگر از مباحثی که در این
نشست در خصوص آن صحبت شد، اختصاص برخی بیلبوردهای شهری به منظور انجام تبلیغات برگزاری مراسم اختتامیه
اولین رویداد ملی کارآفرینی پته سیرجان با مساعدت و همراهی استانداری کرمان و فرمانداری سیرجان بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *