مزمان با ورود اولین پمپاژ آب خلیج فارس به مخزن ۴۵ هزار متر مکعبی شرکت صنعتی و معدنی گل گهر؛ هیئت مدیره، مدیرعامل و پرسنل موسسه فرهنگی معراج اندیشه گل‌گهر در پیامی این افتخار بزرگ را به مدیر عامل شرکت گل گهر تبریک گفتند. متن پیام به شرح ذیل می باشد:

“در سدِ سکندر بتوان رخنه فکندن/ گر داعیه همت مردانه زند موج”

شهرستان سیرجان را می‌توان خاستگاه معادن عظیم خواند و شرکت صنعتی و معدنی گل گهر را پایه و اساس این خاستگاه. سال هاست معادن در این شهرستان منبع رونق و شکوفایی هستند و با همتی مثال زدنی از سوی مدیران عامل این معادن شاهد درخشش طرح هایی هستیم که علاوه بر حفظ منفعت عمومی؛توسعه شهرستان را به دنبال داشته.
شرکت گل‌گهر از آن دسته شرکت‌هایی است که همواره با درایت مدیرانی که راس امور را در دست می‌گیرند قدم در مسیر هایی طلایی گذاشته و صنعت و معدن را اعتلا بخشیده است. یکی از تلاش هایی که مدیران عامل شرکت گل گهر سال هاست به دنبال تحقق آن هستند، پروژه انتقال آب از خلیج فارس برای رونق تولید است. خرسندیم که در سال مزین به نام “جهش تولید” و در هفته گرامیداشت دفاع مقدس، سرانجام این هدف عظیم محقق گردید و اولین پمپاژ آب خلیج فارس به مخزن ۴۵ میلیون متر مکعبی شرکت گل گهر وارد شد تا دغدغه تامین آب و چالش تکمیل زنجیره فولاد در شهرستان به امیدی شیرین بدل شود.
بر خود واجب می دانیم این موفقیت غرورآفرین که نتیجه همت و غیرت مردانِ صنعت است را در وهله اول به مردم شریف و صبور سیرجان و سپس به مدیرعامل، مهندسان ارشد، متخصصان و کارگران عزیزی که خالصانه طی سال‌های گذشته زحمت کشیدند تا رویای انتقال آب خلیج فارس به معادن سیرجان محقق شود؛ تبریک و تهنیت گفته و از خداوند منان برای تمامی این بزرگواران که به دنبال سربلندی و توسعه شهرستان سیرجان هستند توفیق روز افزون و همتی جاودانه طلب نماییم.

و من ا… توفیق

هیات مدیره؛ مدیرعامل و پرسنل موسسه فرهنگی هنری معراج اندیشه گل گهر سیرجان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *