مدیرعامل موسسه معراج در دیدار با مدیرعامل شرکت توسعه آهن و فولاد:

نتایج امیدبخش فرهنگی، حاصل تعاملات دوسویه است

تعامل دوسویه بین مجموعه‌ها و نهادهای مختلف یکی از مواردی است که مؤسسه فرهنگی معراج اندیشه گل‌گهر همواره به آن پرداخته و معتقد است که اهمیت دادن به این تعامل دوجانبه می‌تواند اثرات مثبتی در حوزه امور فرهنگی از خود بر جای بگذارد. به‌همین‌منظور مدیر عامل و جمعی از پرسنل مؤسسه فرهنگی معراج اندیشه گل‌گهر با مدیرعامل، مدیر بازرگانی، مدیر منابع انسانی و مدیر روابط‌عمومی شرکت توسعه آهن و فولاد سیرجان دیدار و پیرامون مسائل فرهنگی شهرستان گفتگو کردند.
در این دیدار مدیر عامل مؤسسه معراج اندیشه درخصوص ساختار و فعالیت‌های ارائه‌شده در مؤسسه معراج توضیحاتی ارائه و اهداف فرهنگی مدنظر این مؤسسه را تشریح کرد. وی پیرامون همکاری‌های متقابل توسط مؤسسه معراج اندیشه و شرکت توسعه آهن و فولاد ابراز تمایل نموده و بر نتایج مؤثر آن تاکید کرد.
مدیرعامل و مدیران شرکت توسعه آهن و فولاد ضمن تقدیر از فعالیت های گسترده و دانش بنیان موسسه؛ نقش این موسسه را در پیشبرد فعالیت های فرهنگی در سیرجان بسیار حائز اهمیت دانستند.
همچنین مدیرعامل شرکت توسعه آهن و فولاد از این تعامل دوجانبه استقبال کرد و آن را سر منشا اتفاقات خوبی در حوزه امور فرهنگی در سطح شهرستان خواند. همچنین در پایان این دیدار مقرر شد تفاهم‌نامه همکاری بین مؤسسه معراج اندیشه گل‌گهر و شرکت توسعه آهن و فولاد گل‌گهر پیرامون اجرای فعالیت‌های فرهنگی در سطح شهرستان منعقد شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *