مدیرعامل موسسه معراج اندیشه در دیدار با رئیس بنیاد شهید سیرجان:

برای زنده نگه داشتن یاد شهدا باید کار فرهنگی انجام داد

محمدعلی ایران نژاد مدیر عامل موسسه فرهنگی معراج اندیشه گل گهر با ریاست جدید بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان سیرجان دیدار و گفتگو کرد. ایران نژاد در دیدار با صادق کرم پور ضمن تبریک انتصاب ریاست جدید این اداره و تاکید بر گرامیداشت یاد و خاطره شهدا گفت: شهدای عزیز و گرانقدر خالصانه جان خود را در طبق اخلاص گذاشتند تا بتوانند بهترین شرایط زندگی را برای ما فراهم آورند و وظیفه همه ماست که برای گرامیداشت یاد و خاطره آنها به هر طریقی که در توان داریم بکوشیم.
وی افزود: انجام کار فرهنگی برای معرفی شهدا، سیره زندگی و اخلاقی آن ها و ثبت خاطرات به جا مانده از آنها اقدام بسیار مهمی است که همه مجموعه هایی که کار فرهنگی انجام می دهند باید آن را در دستور کار خود قرار دهند. به همین منظور موسسه فرهنگی معراج اندیشه گل گهر و بنیاد شهید سیرجان می توانند در آینده ای نه چندان دور در راستای تولید آثار فرهنگی شهید محور اقدامات موثری انجام دهند.
کرم پور رئیس بنیاد شهید سیرجان نیز با اشاره به لزوم حفظ یاد شهدا و فرهنگ شهادت گفت: اداره بنیاد شهید سیرجان آمادگی هرگونه همکاری در جهت تولید آثار فرهنگی مربوط به شهدا و خانواده آنان را دارد. معتقدیم تولید آثار فاخر در این زمینه در واقع زمینه سازی فرهنگی برای آشنایی نسل های آینده با رشادت‌های شهدای این مرز و بوم است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *