مدیرعامل معراج اندیشه در دیدار با سخنگوی ستاد کرونا:

در انجام فعالیت‌های فرهنگی دوران کرونا، در کنار کادر درمان هستیم

به همت مؤسسه فرهنگی معراج اندیشه گل‌گهر؛ از تلاش کادر درمان سیرجان تجلیل به عمل آمد.
به‌گزارش روابط‌عمومی مؤسسه؛ با حضور مدیرعامل و مدیر فرهنگی مؤسسه معراج اندیشه از دکتر محمد موقری پور سخن‌گوی ستاد کرونای سیرجان به نمایندگی از کادر درمان و به پاس زحمات خالصانه این قشر در دوران کرونا با اهداء بسته فرهنگی تجلیل شد.
در این دیدار مدیرعامل مؤسسه معراج اندیشه با سخن‌گوی ستاد کرونا پیرامون زحمات انجام‌شده طی دو سال گذشته گفتگو کرد.
وی در این خصوص گفت: تلاش خالصانه کادر درمان در دوران کرونا بر کسی پوشیده نیست و همه ما شاهد جان‌فشانی‌های بی منت کادر درمان بوده‌ایم. این تلاش قابل‌ ستایش و تقدیر است.
ایران نژاد خاطرنشان کرد: در بحث فرهنگ‌سازی جامعه در مواجهه با کرونا و پیشگیری از انتشار این ویروس در کنار کادر درمان هستیم و برای انجام اقدامات فرهنگی در این حوزه پیش‌قدم خواهیم بود.
دکتر موقری هم با اشاره به این‌که فعالیت‌های مؤسسه معراج اندیشه در یک‌سال و نیم اخیر در بستر فضای مجازی بسیار چشمگیر بوده، گفت: در دو سال گذشته تولیدات مؤسسه معراج اندیشه در بستر مجازی را دنبال کرده‌ام و می‌توانم بگویم این فعالیت‌ها قابل‌تقدیر است. مؤسسه معراج اندیشه اقدام بسیار صحیحی را انتخاب کرده که همان فعالیت در بستر فضای مجازی است و در دوران کرونا نیز اهمیت بخشیدن به فضای مجازی جزو اولویت‌های افراد و مؤسساتی است که کار فرهنگی انجام می‌دهند.
وی افزود: جشنواره هفتم مؤسسه معراج اندیشه که در فضای مجازی برگزار شد نشان داد این توانمندی در سیرجان وجود دارد تا فعالان فرهنگی برنامه‌های گسترده و عظیمی را در بستر فضای مجازی ارائه دهند. مؤسسه معراج اندیشه توانست به‌خوبی از عهده این فعالیت بر بیاید.
در پایان این دیدار مدیر عامل مؤسسه معراج اندیشه با اهدای بسته فرهنگی به دکتر موقری پور به نمایندگی از کادر درمان؛ این اقدام فرهنگی را گامی هرچند کوچک برای تقدیر از تلاش و زحمات جهادگران خط درمان در دوران کرونا دانست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *