عطر گل یاس؛ نمایش توانمندی بانوان سیرجانی

همزمان با فرارسیدن میلاد با سعادت حضرت زهرا (س)؛ نمایشگاه عطر گل یاس به همت موسسه فرهنگی معراج اندیشه گل گهر و با حضور جمعی از مسئولین شهرستان افتتاح شد.
در راستای بروز و تقویت توانمندی و استعداد بانوان هنرمند، نمایشگاه عطر گل یاس؛ تولیدات خانگی و صنایع دستی بانوان سیرجانی را در معرض عموم علاقمندان قرار می دهد.
ایران نژاد مدیر عامل موسسه در حاشیه این افتتاح و با اشاره به اهمیت خودکفایی در اشتغال گفت: از آنجایی که خودکفایی افراد در ایجاد شغل و کارآفرینی بسیار مهم است، تلاش شد با به نمایش گذاردن هنر دست بانوان سیرجانی، آن ها را در رسیدن به خودکفایی تشویق نماییم. وی افزود: صنایع دستی و محصولات خانگی که توسط بانوان سیرجانی تولید می شوند می توانند در بازار کار، مشتری مربوط به خود را پیدا کرده و ضمن درآمدزایی برای این بانوان؛ انگیزه‌ای باشند برای سایر بانوانی که از توانمندی‌های خوبی برای درآمد زایی و اشتغال برخوردار هستند.
شهروندان سیرجانی می توانند از ۳ الی ۵ بهمن ماه به مدت سه روز با حضور در محل مهدیه مکی آباد؛ صبح ها از ساعت ۹ الی ۱۱ و عصرها از ساعت ۱۵ الی ۱۹ از آثار توانمندی‌های بانوان سیرجانی دیدن نمایند.
برگزاری نمایشگاه هایی از این دست؛ ضمن برداشتن یک گام موثر در جهت اعتلای فرهنگ شهرستان؛ بستری را فراهم می آورد برای دیده شدن هنر دست افرادی که فرصت دیده شدن ندارند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *