طرح مسئولیت‌های اجتماعی موسسه معراج اندیشه به روستای خسروی رسید

کانون مسئولیت‌های اجتماعی موسسه فرهنگی معراج اندیشه گل گهر یکی از اهداف مهم خود را توانمندسازی افراد ساکن در روستاها و حاشیه شهر در نظر گرفته است.
عمادآبادی مسئول این کانون از برگزاری کلاس‌های آموزشی تابستانه برای کودکان روستاهای اطراف شهر خبر داد و گفت:
کانون مسئولیت‌های اجتماعی موسسه فرهنگی معراج اندیشه گل گهر در نظر دارد با برگزاری کلاس‌های تابستانه در مدارس حاشیه شهر و روستاها، اوقات فراغت متنوعی را برای این کودکان بسازد.
وی افزود: به همین منظور کلاس‌های تابستانه با حضور بیش از ۷۰ نفر از دانش آموزان روستای خسروی در دو مقطع دبستان و راهنمایی در حال برگزاری است. این کلاس‌ها در عناوین متنوعی چون خوشنویسی، قرآن، کتابخوانی، کاردستی کودکان، عروسک سازی، پته دوزی، سرمه‌دوزی، خوشنویسی، کاردستی بزرگسال و… با تدریس جمعی از مربیان محلی و غیر محلی فضایی را فراهم می‌آورد تا کودکان بتوانند اوقات تابستانه خود را در این روزها به بهترین شکل سپری کنند.
عمادآبادی خاطرنشان کرد: از آنجایی که ممکن است افراد ساکن در روستاها توان فرستادن کودکان خود به کلاس‌های آموزشی شهر را نداشته باشند کانون مسئولیت‌های اجتماعی موسسه فرهنگی معراج اندیشه گل گهر بر خود لازم دانست که این کلاس‌ها را به روستاها ببرد تا کودکان بتوانند از این کلاس‌ها به سادگی استفاده کرده و اوقات فراغت خود را غنی سازند.
وی تصریح کرد: علاوه بر روستای خسروی کودکان مناطق حجت‌آباد، شریف آباد و نصرآباد هم از کلاس‌های مذکور بهره‌مند می‌شوند و در نظر داریم این طرح را به سایر روستاهای شهرستان نیز ببریم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *