طرح اقدام مشترک بنیاد ملی خانواده و معراج اندیشه اجرایی می شود

مدیر کانون‌های کانون آموزه‌های دینی و فرهنگ پایداری و مدیر کانون فضای مجازی مؤسسه معراج اندیشه گل‌گهر با مدیرعامل بنیاد ملی خانواده دیدار و گفتگو کردند.
به‌گزارش روابط‌عمومی مؤسسه معراج اندیشه؛ با توجه به اهمیت حوزه خانواده و برنامه‌ریزی‌های فرهنگی در راستای تقویت بنیان خانواده، مدیران کانون‌ آموزه‌های دینی و فرهنگ پایداری و کانون فضای مجازی مؤسسه در دیدار با مدیرعامل بنیاد ملی خانواده بر تحکیم خانواده به واسطه فعالیت‌های فرهنگی مؤثر و اجرای طرح اقدام مشترک بنیاد ملی خانواده و موسسه معراج اندیشه تاکید کردند.
در این دیدار ۱۳ طرح که از سوی مؤسسه معراج اندیشه در حوزه خانواده و فعالیت‌های آن ارائه‌شده مورد هم‌اندیشی قرار گرفت و مقرر گردید برخی از این طرح‌ها توسط این دو کانون اجرایی گردد.
برگزاری دوره تربیت کنش‌گر زن و خانواده با رویکرد حل مسئله؛ آموزش و توانمندسازی مبلغین خانم و آقا؛ آموزش مخاطبان عمومی قبل، حین و بعد از ازدواج، فرزندآوری و فرزند پروری؛ آموزش مشاوران و هماهنگی برای اخذ مجوز مرکز مشاوره از قوه قضائیه؛ فعال‌سازی هیئت بانوان در حوزه خانواده؛ شهر دوستدار خانواده؛ پویش کتاب خانواده؛ بهره‌گیری اختصاصی از سامانه جامع آموزش و تعامل مجازی برای مخاطبان؛ بهره‌برداری اختصاصی از اپلیکیشن خانمان؛ فعال‌سازی واسطه‌گران محلی؛ اسباب‌بازی‌های ایرانی و مفید؛ تامین و عرضه چادر و البسه حجاب و عفاف و تامین و عرضه نوشت‌افزار ایرانی، محورهایی بودند که در طرح‌های ارائه‌شده در این دیدار مورد بررسی قرار گرفتند.
طرح اقدام مشترک بنیاد ملی خانواده و مؤسسه فرهنگی معراج اندیشه گل‌گهر سیرجان تمرکز خود را بر محورهای مطرح‌شده قرار خواهد داد تا به واسطه آن‌ها بتواند امور فرهنگی متناسب با خانواده و تحکیم بنیان خانواده را در شهرستان سیرجان اجرایی نماید.
@masirjan1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *