رییس دانشگاه آزاد در دیدار با مدیرعامل معراج اندیشه:موسسه معراج اندیشه تمام نگرش‌ها را کنار هم قرار داده .

مدیرعامل موسسه فرهنگی معراج اندیشه گل گهر با رییس دانشگاه آزاد اسلامی در راستای تقویت فعالیت های فرهنگی و ارائه تجربیات موسسه و خدمات فرهنگی مورد نیاز دانشگاه آزاد دیدار و گفتگو کرد.
به گزارش روابط عمومی موسسه معراج اندیشه؛ مدیرعامل این موسسه در این دیدار سند پنج ساله راهبردی موسسه را شرح داده و در خصوص برنامه‌های آن گفت: در راستای تحقق اهداف بلند مدت موسسه، تفاهم نامه ای را که امروز با دانشگاه آزاد منعقد می گردد یک حرکت بلندمدت دانسته و پیشنهاد می کنیم در یک بازه زمانی، اطلاعات فرهنگی، نیازها و فرصت های موجود برای تحقق این اهداف در تقویم اجرایی هر دو طرف در نظر گرفته شود. وی افزود: موسسه معراج اندیشه در حوزه های مختلف فرهنگی نیازهای شهرستان را سنجیده و به دنبال ارائه راهکارهایی است تا بتواند این نیازها را در برنامه پنج ساله ای که در نظر گرفته است مرتفع نماید. رئیس دانشگاه آزاد اسلامی نیز با ابراز خرسندی از انعقاد تفاهم نامه بین دانشگاه و موسسه معراج اندیشه؛ دانشگاه آزاد را در زمینه فرهنگی بسیار فعال عنوان کرد و گفت: با توجه به دغدغه های فرهنگی که مقام معظم رهبری داشتند دانشگاه آزاد تغییر رویکردی در حوزه فعالیت های فرهنگی ایجاد کرد و بودجه‌های فرهنگی نیز در این راستا در نظر گرفته شد. وی افزود: با توجه به نیاز جامعه به مسائل فرهنگی و با توجه به اینکه موسسه معراج اندیشه یک نهاد سیاسی نیست و توانسته تمام نگرش ها را در کنار هم قرار دهد، همکاری دانشگاه آزاد و موسسه معراج اندیشه می تواند بسیار مثمر ثمر باشد و آمادگی کامل داریم تا یک تفاهم‌نامه کاربردی در این راستا با موسسه امضا نماییم.
معاونت فرهنگی دانشگاه آزاد نیز ضمن ابراز خرسندی از همکاری با موسسه معراج اندیشه به سرفصل های فرهنگی که در دستور کار این دانشگاه قرار دارد اشاره کرد و گفت: برنامه داریم در سرفصل‌های ایمان و تدین، ولایت فقیه، تمدن نوین اسلامی، هنر و ادبیات فاخر، ارتباط و رسانه و نشست های تخصصی برنامه های فرهنگی را با همکاری موسسه معراج اندیشه اجرا نماییم. همچنین برگزاری جشنواره های فرهنگی برای دانشگاه بسیار قابل توجه است و نمونه آن را در سال گذشته در قالب جشنواره فرهنگی معراج اندیشه تجربه کردیم که برای دانشگاه باعث افتخار است و امیدواریم این برنامه های فرهنگی مشارکتی در آینده نیز تکرار شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *