روایتگری دفاع مقدس را در معراج اندیشه بیاموزید

کانون آموزه‌های دینی موسسه فرهنگی معراج اندیشه گل گهر در راستای حفظ ارزش های دوران دفاع مقدس و آشنایی نسل جوان و نوجوان با این ارزش ها؛ دوره مقدماتی کارگاه آموزش روایت‌گری را برگزار می‌کند.
به گزارش روابط عمومی موسسه، افاضاتی مسئول کانون آموزه های دینی در خصوص این دوره گفت: دوره آموزش روایتگری ویژه جوانان و نوجوانان علی‌الخصوص طلاب، دانش‌آموزان و همه علاقه‌مندان به دوران جنگ تحمیلی و با هدف نهادینه سازی وقایع دفاع مقدس به سبک علمی و پیشگیری از تحریف وقایع آن دوران و انتقال صحیح آن به نسل فعلی برگزار می‌شود.
وی افزود: این دوره توسط اساتید و مربیان مرکز امور راویان حفظ آثار سپاه ثارا… استان کرمان؛ مهارت های آشنایی با وقایع تاریخی دفاع مقدس، فن بیان، تاریخ دفاع مقدس و… را به علاقه‌مندان آموزش خواهد داد.
افاضاتی در خصوص نحوه ثبت نام در این دوره افزود: برای شرکت کنندگان در این دوره پس از طی مراحل تکمیلی؛ گواهی، مجوز و کارت روایتگری صادر خواهد شد. لذا علاقه مندان می توانند برای ثبت نام در این دوره تا پایان مرداد ماه سال جاری نام، نام خانوادگی و شماره تماس خود را به شماره های ۰۹۹۱۶۹۳۵۱۴۹ و ۰۹۱۲۲۱۸۳۹۲۸ پیامک نمایند تا برای حضور در دوره از آن ها دعوت به عمل آید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *