دکترحاتمی در آیین تجلیل از عوامل اجرایی جشنواره ششم:گل‌گهر برای حمایت جشنواره در سال‌های آتی مصمم است

آیین تجلیل از مدیران و عوامل اجرایی ششمین جشنواره فرهنگی گل‌گهر به همت موسسه فرهنگی معراج اندیشه گل گهر برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی این موسسه، در این مراسم که به منظور تجلیل از عوامل اجرایی و دست اندرکاران و حامیان برگزار شد، امام جمعه سیرجان در سخنان خود جشنواره ششم را موفق خواند و گفت: در مجموع جشنواره امسال نسبت به سال گذشته و سال‌های قبل بهتر برگزار شد. امید است که این برنامه در آینده نیز ادامه پیدا کند. وی افزود: در برهه کنونی کار فرهنگی هم لازم و ضروری است و هم پر دردسر. مقام معظم رهبری در بیانات اخیر خود به دو مقوله فرهنگ و اقتصاد اشاره می‌کند و هر دو را مهم می‌داند. بیش از بیست سال است که کشور ما مورد تهاجم گسترده دشمن در حوزه فرهنگی قرار گرفته و دشمن به دنبال آن است که به هر نحوی به ما ضربه بزند، لذا نهادها و موسسه‌های فرهنگی مثل موسسه معراج اندیشه باید به دنبال راهکارهایی باشند تا به واسطه آن هم بتوانند با تهاجم فرهنگی دشمن مقابله کرده و هم عوامل رشد معنوی همشهریان را فراهم آورند.
محمدعلی ایران‌نژاد نیز در بخشی از سخنان خود ضمن تقدیر از همت و تلاش تمامی دست‌اندرکاران برگزاری جشنواره ششم عنوان کرد: تمامی افراد و آن‌هایی که تلاش کردند تا ششمین جشنواره فرهنگی گل‌گهر برگزار گردد بازوهای ما بودند برای برگزاری هر چه بهتر این جشنواره که جا دارد از تمامی آن‌ها به خاطر زحماتی که متقبل شدند تشکر نمایم. وی افزود: خوشبختانه استقبال از جشنواره علیرغم جابجایی مکانی که داشت بسیار خوب بود و با توجه به وضعیت اقتصادی موجود مردم فهیم و فرهنگ‌دوست سیرجان با خرید ۵۳۰ میلیون تومان کتاب ثابت کردند که سیرجان شهری فرهنگی و دوستدار کتاب است. ایران‌نژاد خاطر نشان کرد: بسیاری از چهره‌های فرهنگی و برجسته کشوری در جشنواره ششم حضور داشتند و از غرفه‌های این جشنواره از نزدیک بازدید کردند و تعریف این بزرگان از جشنواره ما را امیدوار می‌کند به اینکه کاری که انجام می‌دهیم و مسیری که طی می کنیم مسیر درست و قابل توجهی است و به ما انگیزه می‌دهد برای ادامه دادن این مسیر در سال های آینده.
حاتمی رئیس شورای سیاستگذاری جشنواره فرهنگی گل گهر و رئیس شورای فرهنگی اجتماعی منطقه گل گهر از جشنواره ششم به عنوان حماسه یاد کرد و گفت: خوشحالم از اینکه بار دیگر تلاش و فعالیت‌های تمامی عوامل اجرایی ثمر داد و حماسه دیگری تحت عنوان جشنواره ششم رقم خورد