در مراسم تجلیل از داوران جشنواره داستان کودک معراج عنوان شد:

پتانسیل داستان سیرجان ارزشمند و پیشرفته است

مراسم تجلیل از داوران جشنواره داستان کودک و نوجوان معراج با حضور جعفر توزنده جانی از نویسندگان مطرح حوزه ادبیات کودک و نوجوان و شکوفه صمدی نویسنده کودک و نوجوان و تسهیلگر حوزه کتابخوانی برگزار شد.
این کودکان و نوجوانان یک گروه ۱۶۰ نفره هستند که در حوزه نویسندگی فعالیت داشته و داوری داستان های رسیده به جشنواره داستان کودک و نوجوان معراج را انجام داده‌اند.
معاون فرهنگی معراج در این خصوص گفت: کار روی بچه ها در حوزه داستان ارزشمند است و از این کودکان و نوجوانان تشکر می کنیم که داوری جشنواره را برعهده داشتند. وی افزود: در جهت ارتقاء مسیر فرهنگ هر گامی که بتوانیم بر می داریم و در این مسیر از پیشنهاد های فرهنگی شما استقبال می‌کنیم.
پاریزی مسئول انجمن داستان گره سیرجان نیز در بخشی از سخنان خود گفت: درخواست این کودکان و نوجوانان بود که وارد جهان داستان شوند و ما نیز استقبال کردیم و خوشبختانه کودکان و نوجوانان سیرجانی در حوزه داستان نویسی پیشرفت خوبی داشته و آینده خوبی برای آنها متصور هستیم.
توزنده جانی نویسنده داستان کودک و نوجوان وضعیت داستان سیرجان را بسیار پیشرفته خواند و گفت: خوشبختانه حوزه داستان کودک و نوجوان سیرجان بسیار پیشرفته و ارزشمند است و فعالیت هایی که در این راستا انجام می‌شود چشمگیر و قابل تقدیر است. وی افزود: اگر کسی داستان بخواند؛ حتی در قضاوت های خود نیز می‌تواند بهتر عمل کند چرا که توانایی این را دارد که خودش را جای دیگران گذاشته و دنیا را از زاویه دید آنها ببیند.
در ادامه این مراسم شکوفه صمدی برای کودکان و نوجوانان حاضر در مراسم داستان خوانی کرد و در پایان نیز از داوران جشنواره داستان کودک و نوجوان معراج تجلیل به عمل آمد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *