در مجموعه برنامه های هیات عطر جهاد؛

پدیده های دانش آموزی شهرستان معرفی می شوند

دومین برنامه هیئت عطر جهاد به همت کانون دفاع مقدس و آموزه‌های دینی موسسه فرهنگی معراج اندیشه گل گهر سیرجان با حضور بیش از ۳۵۰ نفر از دانش‌آموزان سیرجانی برگزار شد.
در این برنامه که ویژه کلیه دانش‌آموزان شهرستان سیرجان است؛ کودکان کار موسسه خیریه نیکان به عنوان مهمان افتخاری حضور داشتند و از اجرای برنامه های شاد و متنوع حجت‌الاسلام والمسلمین غزالی (عمو غزالی) در زمینه‌های گوناگون استفاده کردند. خانم وافی به نمایندگی از مسئولان موسسه خیریه نیکان به معرفی این موسسه پرداخت و دانش آموزان در برنامه های مختلفی همچون اجرای مسابقه شرکت کردند.
یکی دیگر از بخش های ویژه این مراسم معرفی دو نفر از دانش‌آموزان برگزیده شهرستان بود. خانم صمیمی که توانست در عرض کمتر از ۳ دقیقه به اجرای یک تئاتر فاخر در حوزه دفاع مقدس بپردازد و خانم شاهمرادی دانش‌آموز ۱۳ ساله ای که حافظ کل قرآن کریم است و موفق به قبولی در مقطع کارشناسی ارشد رشته قرآن و معارف شده است. از این دو نوجوان برگزیده شهرستان به همت موسسه معراج اندیشه تجلیل به عمل آمد.
مجموعه برنامه های هیئت عطر جهاد هر دو هفته یکبار در سیرجان با حضور همه دانش آموزان از همه مدارس شهرستان برگزار می‌شود که طی این مراسم، دو دانش آموز پدیده از مدارس شهرستان معرفی می شود تا دانش آموزان با الگوگیری از آنها برای موفقیت های آینده خود برنامه ریزی نمایند.
هیئت عطر جهاد با هدف توانمندسازی دانش آموزان، بر این باور است که کلیه برنامه های حوزه قرآن، معارف و دفاع مقدس در مدارس این توانایی را دارد که با حضور و مشارکت خود دانش آموزان برگزار شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *