در دیدار نمایندگان بنیاد حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس با مدیرعامل موسسه معراج اندیشه عنوان شد:

فعالیت های معراج اندیشه می تواند در سایر استان‌ها تکرار شود

جمعی از نمایندگان بنیاد حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس تهران با مدیر عامل موسسه فرهنگی معراج اندیشه گل گهر دیدار و گفتگو کردند. در این دیدار فعالیت‌های انجام شده در موسسه به برای حاضران شرح داده شد.
ایران نژاد مدیرعامل موسسه در خصوص فعالیت های انجام شده در حوزه دفاع مقدس گفت: موسسه معراج اندیشه همواره کوشیده است تا تلاش رزمندگان دوران دفاع مقدس و ایثار و فداکاری سالهای جنگ را در قالب برنامه‌های فرهنگی به تصویر بکشد. به همین منظور در حوزه دفاع مقدس تولید محتوای بسیاری در قالب نشریه، کتاب، انیمیشن و برنامه هایی از این دست انجام شده که توانسته در مخاطب تاثیر مورد نظر را بر جای بگذارد.
نماینده بنیاد حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس در این دیدار گفت: فعالیت های فرهنگی موسسه معراج اندیشه چشمگیر است و اگر نمونه این موسسه در همه استان‌ها و شهرستان‌های کشور بتواند دایر شود، گام بلندی در راستای انجام فعالیت‌های فرهنگی مفید و اثرگذار برداشته خواهد شد.
در این جلسه در خصوص تعامل دو جانبه و همکاری دو طرفه بنیاد حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس و موسسه فرهنگی معراج اندیشه گل گهر نیز بحث و تبادل نظر شد. با این مضمون که بنیاد حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس؛ تولید محتوای موسسه را در تلویزیون اینترنتی بنیاد و شبکه های تحت اختیار خود به نمایش بگذارد و همچنین با توجه به دارا بودن تیم های قوی در حوزه رسد موضوعات فرهنگی؛ در حوزه رسد فعالیت های موسسه، تولید سناریو و کاراکتر سازی و شبکه سازی فرهنگی با موسسه همکاری داشته باشد.
همچنین موسسه معراج اندیشه گل گهر نیز از تیم های تولید محتوای بنیاد حمایت همه جانبه را به عمل آورد تا این همکاری دوطرفه محقق گردد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *