در دیدار با مسئولان موسسه سماح عنوان شد:

انتقال تجربه در خصوص موشن گرافی‌های تولید شده در زمینه ازدواج آسان

مسئول کانون فضای مجازی موسسه معراج اندیشه گل گهر با مدیر پژوهشکده مرکز مشاوره طلاب سماح قم دیدار و گفتگو کرد.
این دیدار بیشتر حول انتقال تجربه و صحبت در خصوص چگونگی اجرا و ساخت هرچه بهتر موشن گرافیک در حوزه ازدواج آسان انجام شد.
مسئول کانون فضای مجازی موسسه در خصوص جزئیات این دیدار گفت: در این دیدار به بررسی نحوه جمع آوری اطلاعات و برگزاری همایش یا پویش هایی که منتهی به جمع‌آوری داده‌ها در زمینه ازدواج آسان شود، برگزاری مسابقه در این زمینه و… پرداخته شد. به صورتی که بخشی از این اطلاعات حتماً باید از مراکز مشاوره شهرستان جمع آوری شود.
وی افزود: در این دیدار راهکارهایی در حوزه تولید موشن گرافیک مرتبط با ازدواج آسان تبادل شد که امید است از آن استفاده بهینه شود.
مدیر پژوهشکده مرکز مشاوره طلاب سماح قم نیز در خصوص جمع آوری اطلاعات برای استفاده در طرح های مشاوره ای گفت: منابع، احادیث و تفسیری که از کتاب قرآن در دسترس است باید در این داده‌ها در نظر گرفته شده و به صورت یک راهکار جامع استفاده شود که قابل پذیرش در جامعه کنونی باشد.
وی افزود: متاسفانه برخی از افرادی که کار فرهنگی انجام می دهند این موارد را نادیده میگیرند که باید احادیث و تفاسیر را امروزی کرد و از آن در جامعه استفاده نمود.
وی خاطرنشان کرد: باید دقت کرد که صرفاً تولید موشن گرافیک در زمینه ازدواج آسان آن اثربخشی مدنظر را بالا نخواهد برد؛ بلکه باید در کنار آن مراکز مشاوره فعال باشند یا برنامه‌هایی برای فعال کردن آنها در نظر گرفت که این امر به صورت دراز مدت و البته تدریجی و با فعالیت مداوم اتفاق خواهد افتاد. همچنین باید موانع را دید، بررسی کرد و از بازخوردی که جامعه دارد استفاده نمود و میزان اثربخشی را مورد سنجش قرار داد که این امر نیازمند زمان و یک برنامه مدون خواهد بود. بنابراین تولید موشن گرافیک بایستی حتماً با سنجش نظر جامعه هدف صورت پذیرد تا به اثر بخشی‌ای که مدنظر است دست پیدا کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *