به همت کانون کتاب و کتابخوانی موسسه معراج اندیشه گل گهر برای اولین بار در استان؛

◀️دوره فلسفه برای کودکان، ویژه مربیان مدارس برگزار شد

کانون کتاب و کتابخوانی موسسه فرهنگی معراج اندیشه گل گهر با همکاری اداره آموزش و پرورش سیرجان اقدام به برگزاری دوره آموزشی فلسفه برای کودکان نمود.
این دوره آموزشی برای اولین بار در استان؛ ویژه مربیان مدارس با تدریس و همراهی اساتید پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی برگزار شد.
مسئول کانون کتاب و کتابخوانی موسسه هدف از اجرای طرح مذکور را آموزش تفکر انتقادی و مهارت حل مسئله به دانش آموزان مدارس دوره ابتدایی عنوان کرد. آموزش فلسفه برای کودکان در سه سطح مقدماتی؛ تکمیلی و پیشرفته و در عرض ۴ ماه برای مربیان و معلمان ابتدایی مدارس برگزار شد و طی سالیان آینده با همکاری آموزش و پرورش سیرجان ادامه خواهد یافت. به شرکت کنندگان در این دوره از سوی پژوهشگاه علوم انسانی گواهی معتبر اعطا خواهد شد.
افراد حاضر در دوره مذکور از بین مربیان و معلمانی انتخاب شدند که در دوره ابتدایی مدارس مشغول به فعالیت هستند و از سوی آموزش و پرورش معرفی شده اند.‌ این مربیان پس از پایان دوره قادر خواهند بود مبانی پایه فلسفه را به دانش آموزان خود منتقل نمایند تا دانش آموزان بواسطه آن؛ تفکر انتقادی و مهارت حل مساله را بیاموزند. این طرح برای اولین بار در استان از سوی موسسه فرهنگی معراج اندیشه گل گهر اجرایی شده و در آینده نتایج پرباری را به همراه خواهد داشت.

@masirjan1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *