به همت موسسه فرهنگی معراج اندیشه گل گهر؛

دوره آموزشی طلایه داران حجاب برگزار شد

با توجه به اهمیت حجاب و ترویج آن در سطح جامعه؛ موسسه فرهنگی معراج اندیشه گل گهر اقدام به برگزاری دوره مقدماتی آموزشی طلایه داران حجاب نمود. در این دوره که با حضور جمعی بالغ بر ۸۰ نفر از بانوان شهرستان اعم از طلبه های حوزه های علمیه خواهران؛ معاونان پرورشی و معلمان مدارس؛ گروه های جهادی حجاب؛ دغدغه مندان و فعالان عرصه حجاب برگزار شد.
دوره مذکور با هدف تاکید بر مساله حجاب در جامعه و طرح عناوینی چون علل بدحجابی، ارائه راهکارهای علمی؛ منطقی و اصولی مقابله با بدحجابی، سابقه حجاب در کشورهای دیگر، تاکید اسلام بر حجاب، بررسی مسائل روز در خصوص حجاب و حمله معاندان به مسئله حجاب و با تدریس و حضور آقای وزیری و خانم اسلاملو از موسسه خیبر کرج به مدت دو روز برگزار شد.
آقای وزیری مولف هفت جلد کتاب و خانم اسلاملو مولف ۲۵ جلد کتاب در حوزه‌های مختلف دینی هستند که در این دوره آموزشی به بررسی ابعاد مختلف مطرح شده پیرامون حجاب پرداختند.
دوره آموزشی طلایه داران حجاب قرار است در سه سطح برگزار شود که هنرجویان حاضر در این دوره؛ سطح مقدماتی آن را پشت سر گذاشتند و دو سطح دیگر، در آینده‌ای نزدیک برای علاقمندان برگزار خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *