به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی:

بازدید مدارس از کتابخانه خانه قصه های شاد معراج اندیشه انجام شد

همزمان با فرارسیدن هفته کتاب و کتابخوانی و با توجه به اهمیت ترویج فرهنگ مطالعه و پایه ریزی علاقه به مطالعه و کتابخوانی در نسل کودک و نوجوان؛ موسسه فرهنگی معراج اندیشه گل گهر در اقدامی، شرایط بازدید دانش آموزان مدارس مختلف شهرستان از کتابخانه خانه قصه های شاد این موسسه را فراهم نمود.
کتابخانه خانه قصه های شاد، محیطی دلپذیر همراه با بیش از ۱۰۰ عنوان متنوع از کتاب های مناسب رده سنی کودکان و نوجوانان از ناشران برجسته کشوری است که این امکان را برای کودکان و نوجوانان فراهم می کند تا بتوانند در محیطی آرام و فرهنگی به مطالعه پرداخته و از کتاب های متنوع این مجموعه استفاده نمایند.
کودکان در هفته کتاب و کتابخوانی با مراجعه به خانه قصه های شاد ضمن بهرمندی کتب مختلف؛ از برنامه های شاد و موزیکال این مجموعه نیز استفاده می کنند.
مسئول خانه قصه های شاد موسسه معراج اندیشه گل گهر هدف از بازدید دانش آموزان مدارس از این کتابخانه را ایجاد اشتیاق در کودکان و نوجوانان برای انس با کتاب و توسعه فرهنگ مطالعه عنوان کرد. هفته کتاب و کتابخوانی فرصت مناسبی است تا این یار مهربان به همه نسل های جامعه به ویژه نسل کودک و نوجوان شناسانده شده و زمینه آشتی با کتاب برای افراد مختلف جامعه فراهم گردد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *