به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی و به همت موسسه معراج اندیشه؛

از معلمان فعال در طرح کتابخوان خلاق تجلیل شد

همزمان با فرارسیدن هفته کتاب و کتابخوانی و در راستای تشویق فعالان و مروجان کتابخوانی در سطح شهرستان؛ از معلمان فعال در طرح کتابخوان خلاق موسسه معراج اندیشه گل گهر تجلیل به عمل آمد.
به گزارش روابط عمومی این موسسه و به نقل از عمادآبادی مسئول کانون هنر و کتاب موسسه در حضور سایر معلمان شهرستان و معاون پرورشی آموزش و پرورش از معلمانی که در طرح کتابخوان خلاق در حال فعالیت هستند تجلیل به عمل آمد.
وی افزود: این کار انجام شد و در خلال آن به توضیح و معرفی طرح کتابخوان خلاق پرداختیم تا به این واسطه معلمان جدیدی را در آینده به این طرح اضافه کنیم. در حال حاضر ۲۰ معلم در ۷ مدرسه حدود هزار دانش‌آموز را در این طرح وارد کرده و به صورت فعال در حوزه ترویج کتابخوانی فعالیت دارند.
عمادآبادی خاطرنشان کرد: طرح کتابخوان خلاق طرحی است که چندین سال قبل در سیرجان به واسطه موسسه معراج اندیشه شروع به فعالیت کرد و هم اکنون به طور مستمر ادامه دارد. در این طرح معلمان مدارس در سطح شهر سیرجان به صورت هفتگی یک کتاب را با دانش آموزان می خوانند و در مورد کتابی که خواندند یک کار خلاقانه انجام می‌دهند و بچه‌ها را به خواندن کتاب تشویق کرده و روی ابعاد شخصیتی آن ها کار می‌کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *