به مناسبت هفته قوه قضائیه در دیدار با رییس دادگستری مطرح شد؛

کارگروه مشترک دادگستری و معراج اندیشه راه اندازی می شود

به گزارش روابط عمومی موسسه معراج اندیشه گل گهر سیرجان؛ به منظور تبریک هفته قوه قضاییه و تعامل و همکاری بیشتر ،مدیر عامل و تنی چند از مدیران این موسسه با رییس دادگستری شهرستان سیرجان دیدار و گفتگو کردند .
دکتر سپهری ریاست دادگستری شهرستان سیرجان در این جلسه ضمن قدردانی از فعالیت های انجام گرفته توسط موسسه معراج اندیشه با اشاره به نقش اثر بخش فعالیتهای فرهنگی در کاهش جرایم گفت: متاسفانه این نقش تاثیر گذاری فرهنگی در کشور کمرنگ شده است این در حالی است که کار فرهنگی باید در جامعه نمود و بروز پیدا کند. چرا که کار فرهنگی زمانی موثر است که بتواند افراد را با نتایج بد برخی از رفتارها آشنا کند و فرد را از دامان این رفتارهای نادرست بیرون آورد.
وی خاطرنشان کرد: کار فرهنگی، عمیق و ریشه دار زمانی مثمرثمر خواهد بود که بتواند از حجم پرونده های دادگاه ها و دادگستری ها بکاهد.
مدیرعامل موسسه معراج اندیشه در این دیدار ضمن اشاره به فعالیت های پژوهشی و بنیادی موسسه در زمینه مسائل اجتماعی و خانواده در شهرستان بیان داشت: موسسه معراج اندیشه به سهم خود در پی کاهش معضلات و اصلاح رفتار های نامطلوب اجتماعی است.
وی افزود :در این کار با برنامه های متعددی که طی سالیان گذشته انجام شده به تعدادی از این مسائل پرداخته شده و کارهای متعدد دیگری در دستور کار است.
در پایان این دیدار مقرر شد برای تعامل و همکاری های بیشتر و کمک به کاهش پرونده های قضایی به ویژه در بخش پرونده های دادگاه خانواده کارگروهی مشترک به منظور بررسی دقیق و همه جانبه مسایل و انجام فعالیتهای فرهنگی و اجتماعی مناسب تشکیل شود تا بتواند برنامه های مناسب و مورد نیاز را در این کارگروه مطرح و اجرایی نماید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *