بزودی از نسخه جدید “اپلیکیشن ما” رونمایی می شود

کانون فضای مجازی یکی از کانون‌های جدیدی است که به مجموعه فعالیت‌های موسسه فرهنگی معراج اندیشه گل گهر اضافه شده. این کانون برنامه های متنوعی را در حوزه فضای مجازی و نحوه استفاده از این فضا در راستای بهره وری مفید و موثر در دست اجرا دارد.
فاضل دهیادگاری دبیر کانون فضای مجازی در خصوص ماهیت این کانون گفت: کانون فضای مجازی بیشتر برنامه های خود را حول رویکرد فرهنگی فضای مجازی تدوین کرده و به همین منظور زیرساخت‌هایی را در دست تهیه و تدوین دارد. وی افزود: پیگیری وضعیت وب‌سایت‌های موسسه یکی از اقدامات مهمی است که در کانون فضای مجازی دنبال می‌شود. همچنین قرار است با سازمان ها و موسسات فعال در فضای مجازی که رویکرد فرهنگی دارند مذاکراتی به منظور تعامل و همکاری انجام شود.
دهیادگار خاطرنشان کرد: یکی از برنامه‌های مهم کانون فضای مجازی، رونمایی از “اپلیکیشن ما” است که یک نسخه جدید از اپلیکیشن اختصاصی موسسه می باشد. این اپلیکیشن بستری را فراهم می‌کند که کلیه فعالیت های انجام شده توسط موسسه در فضای مجازی در دسترس علاقه مندان قرار بگیرد.
وی تصریح کرد: بنا داریم تا چارچوب اولیه ای برای برنامه های کانون فضای مجازی در سطح کلان تعریف و ارائه نماییم. به همین منظور و پس از شکل‌گیری کانون فضای مجازی موسسه، تاکنون جلسات اتاق فکر متعددی برگزار شده و در این راستا همفکری هایی صورت گرفته است.
دبیر کانون فضای مجازی موسسه افزود: نیازسنجی یکی دیگر از ابعادی است که کانون فضای مجازی در دستور کار خود قرار داده است. در همین راستا جلسات متعددی با کانون‌های مختلف موسسه برگزار شده تا نیازمندی‌های آن ها در خصوص زیرساخت های فضای مجازی شناسایی شود و متناسب با هر نیاز، بستر مناسبی طراحی و ارائه گردد. امیدواریم کانون فضای مجازی موسسه بتواند با توجه به کاربرد گسترده ای که فضای مجازی در عصر حاضر دارد از این فضا برای به نمایش گذاشتن فعالیت های موسسه در سطح کلان و ایجاد ساختارهای مناسب برای فعالیت سایر کانون های موسسه به نحو احسن بهره بگیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *