برگزاری یک مسابقه و سه اختتامیه از سوی موسسه فرهنگی معراج اندیشه

روزهای پایانی اسفند ماه برنامه های متنوعی از سوی کانون های مختلف موسسه فرهنگی معراج اندیشه گل گهر برای علاقمندان در نظر گرفته شده است.
به گزارش روابط عمومی موسسه معراج اندیشه، پنجمین جشن کتاب سیرجان، اختتامیه جشنواره ایده پردازی ققنوس، اختتامیه دوازدهمین دوره مسابقات قرآنی معراج و مسابقه کتابخوانی دهه فجر انقلاب اسلامی از جمله برنامه‌هایی است که از سوی این موسسه و برای علاقه مندان و مخاطبان ویژه هر یک از کانون ها برگزار خواهد شد.
مصطفی عبداللهی مدیر روابط عمومی موسسه در خصوص برگزاری اختتامیه جشنواره ایده پردازی ققنوس گفت: این جشنواره در راستای حمایت از ایده های ناب فرهنگی هنری شهروندان و فراهم ساختن زمینه اجرایی آن ها برگزار شد. پس از اعلام فراخوان بیش از ۷۰ ایده به دبیرخانه جشنواره ارسال شد که پس از داوری، ایده های برتر شناسایی و انتخاب شدند. وی افزود: اختتامیه جشنواره ایده یابی ققنوس به دلیل همزمانی با برخی از برنامه‌های دیگر موسسه معراج اندیشه در روز ۱۴ یا ۱۵ اسفند و همزمان با اختتامیه مسابقات قرآنی موسسه و یا در پنجمین جشن کتاب سیرجان برگزار و در آن از ارائه دهندگان ایده های برتر تجلیل به عمل خواهد آمد.
موسسه معراج اندیشه همچون سال های گذشته در اسفندماه امسال نیز به استقبال پنجمین جشن کتاب سیرجان خواهد رفت. میثم ملکشاهی مسئول کانون کتاب و کتابخوانی موسسه معراج اندیشه در خصوص برگزاری این جشن کتاب گفت: سه شنبه ۱۴ اسفند ماه جاری شاهد برگزاری پنجمین جشن کتاب سیرجان با حضور هوشنگ مرادی کرمانی نویسنده نام آشنای هم استانی و صیاد تقی پور معلم فداکار کهکیلویه و بویر احمدی برگزار خواهد شد. وی اضافه کرد: تقدیر از معلمین برگزیده، مدرسه دوست دار کتاب، نشریه دوست دار کتاب و اداره دوست دار کتاب بخشی از برنامه های این جشن خواهند بود. همچنین در این جشن کتاب معرفی برگزیدگان چهارمین جشنواره کتابخوان خلاق را خواهیم داشت. علاقمندان در رشته های نقاشی، سرود، موسیقی، نمایش و کاردستی آثار خود را به موسسه ارسال کردند که پس از داوری، برگزیدگان انتخاب و در جشن کتاب سیرجان از آن ها تقدیر به عمل خواهد آمد. همچنین بخش دیگر جشن کتاب سیرجان به تجلیل از دوستداران کتاب و افرادی که در حوزه کتاب با ما فعالیت داشتند اختصاص خواهد یافت.
دیگر برنامه‌ای که از سوی موسسه معراج اندیشه برگزار خواهد شد مراسم اختتامیه دوازدهمین دوره مسابقات قرآنی معراج است که در روزهای ۸ تا ۱۲ اسفندماه در دارالقرآن اهل بیت برگزار می گردد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *