برنامه های فرهنگی معراج اندیشه را دنبال کنید

موسسه فرهنگی معراج انرژی گل گهر در روزهای پایانی هفته و هفته آینده برنامه های متنوعی را برای علاقمندان در حوزه های مختلف در نظر گرفته است.
به گزارش روابط عمومی موسسه معراج اندیشه، یکی از این برنامه ها که به همت کانون قرآن و عترت این موسسه و طی روزهای 4 و 5 اردیبهشت ماه برگزار شد، دوره آموزشی تربیت مربی مهارت عفاف گرایی است که با تدریس استاد چناریان و برای اولین بار در سیرجان برگزار شد. اسدی مسئول کانون قرآن و عترت موسسه در این خصوص گفت: دوره آموزشی مهارت عفاف گرایی دوره ای است که زیر نظر اداره کل سازمان تبلیغات استان خراسان رضوی برگزار می گردد و مجری آن موسسه معراج اندیشه است که با همکاری حوزه علمیه نرجس این دوره را در سطح شهرستان سیرجان برگزار می کند. وی افزود: دوره آموزش تربیت مربی ویژه مربیانی است که قرار است در مدارس مختلف سطح شهر کارگاه عفاف و حجاب برگزار کنند. این افراد در این کارگاه آموزشی دو روزه بر اساس اصول جدید آموزش می بینند و پس از آن مفاهیم آموزش یافته را در مراکز آموزشی شهرستان سیرجان به علاقمندان آموزش می دهند. این دوره قرار است به صورت دوره ای در طی سال جاری برگزار شود. اسدی در خصوص نحوه انتخاب شرکت کنندگان در این طرح گفت: یکسری ملاک ها از سوی اداره کل سازمان تبلیغات استان خراسان رضوی به موسسه ابلاغ شد که ما با استناد به آن ها و از بین خواهران حوزه علمیه نرجس شهرستان سیرجان ۴۵ نفر را برای دوره فعلی انتخاب کردیم. در دوره‌های آتی هم برادران و خواهران می‌توانند به عنوان شرکت کننده از مباحث مطرح شده در دوره استفاده کنند و سپس تعلیمات خود را در مدارس، دانشگاه‌ها، مراکز تحصیلی و آموزشی به علاقه‌مندان منتقل نمایند.
دیگر برنامه موسسه معراج اندیشه که به همت کانون کتاب و کتابخوانی این موسسه برگزار می‌شود دوره آموزشی فن بیان و بداهه گویی است که با تدریس زینت حمیدپور و در سه هفته متوالی در روزهای ۶، ۱۳ و ۲۰ اردیبهشت ماه در موسسه معراج برگزار می گردد. ملکشاهی مسئول کانون کتاب و کتابخوانی این موسسه در خصوص برگزاری این کارگاه گفت: کارگاه فن بیان، بداهه گویی و سخنوری در سه هفته متوالی برگزار می گردد. جامعه هدف این کارگاه مخاطبینی هستند که در مجموعه کلاس هایی که در این حوزه و در گذشته از سوی موسسه معراج اندیشه برگزار شده بود شرکت کرده بودند. در واقع تعدادی از مجریان و گویندگان سیرجانی در این کلاس ها از مفاهیم ارائه شده توسط زینت حمیدپور استفاده خواهند کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *