با همراهی موسسه فرهنگی معراج اندیشه گل گهر؛

رویداد استارتاپی همراه سمنگان کلید خورد

رویداد جامع سرمایه‌گذاری در طرح‌های نوآورانه سیرجان (رویداد همراه سمنگان) به منظور حمایت از طرح های خلاقانه سرمایه گذاری با حمایت موسسه معراج اندیشه گل گهر سیرجان از ابتدای اسفندماه آغاز به کار کرد.
این رویداد با هدف شبکه‌سازی پایدار، مؤثر، یادگیرنده و قابل ره‌گیری از بازیگران محلی؛ انتقال دانش و مهارت مربیگری و منتورینگ مؤثر؛ شناسایی، مشاور و ارتقاء صاحبان ایده طرح و کسب و کار استارتاپی؛ عمل به مسئولیت اجتماعی در توسعه اکوسیستم نوآوری و حمایت از ایده‌ها، طرح‌ها و کسب‌وکارهای برگزیده و خلاق آغاز به کارکرد.
رویداد مذکور در ۳ سطح فناوران، دانشگاه‌ها و سازمان‌های همکار منطقه‌ای به شناسایی طرح‌های خلاقانه در حوزه‌های مربوطه می‌پردازد تا به واسطه آن؛ طرح‌های برگزیده بتوانند از مزایای گوناگونی چون بهره‌مندی از آموزش و مشاوره تخصصی، حمایت در جهت تکمیل مدل کسب‌وکار طراحی خدمت یا محصول، استقرار و استفاده از امکانات مراکز رشد و شتاب دهی، جذب سرمایه‌گذار برای استارتاپ های برگزیده تا سقف ۸ میلیارد تومان برای هر تیم و سرمایه‌گذاری بیش‌از ۵۰ میلیارد تومان در طرح‌های شرکت‌کنندگان بهره‌مند شوند.
علاقه‌مندان و صاحبان ایده؛ طی فراخوانی که در تاریخ ۱۷ بهمن‌ماه منتشر شد، آثار خود را به دبیرخانه رویداد ارسال نمودند تا پس‌ از پایش ایده‌های ارسالی؛ مراسم افتتاحیه رویداد و استقرار تیم‌ها در تاریخ اول اسفند ماه جاری کلید بخورد. در بازه زمانی ۲ تا ۸ اسفند ماه نیز کارگاه‌های آموزشی و نشست‌های تخصصی مرتبط برگزار خواهد شد که علاقه‌مندان می‌توانند از این دوره‌های تخصصی استفاده نمایند. مراسم اختتامیه رویداد نیز در تاریخ ۹ اسفندماه همراه با تجلیل از ایده‌های برگزیده برگزار خواهد شد. این رویداد فرصتی بود تا علاقه‌مندان به حوزه‌های طراحی مدل کسب‌وکار بتوانند ایده‌های خلاقانه‌ی خود را در بسترهای اجرایی پیاده نمایند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *