از مساجد فعال شهرستان حمایت می‌شود

مدیرعامل موسسه فرهنگی معراج اندیشه گل گهر با رئیس سازمان تبلیغات اسلامی سیرجان دیدار و پیرو حمایت از مساجد فعال شهرستان گفتگو کرد.
ایران نژاد مدیر عامل موسسه در خصوص جزئیات این دیدار با اشاره به اهمیت تاثیرگذاری مساجد در ابعاد مختلف فرهنگی گفت: بر آن هستیم تا بتوانیم با حمایت از ده مسجد فعال شهرستان در حوزه فرهنگی اقدامات موثری انجام دهیم. وی افزود: به همین منظور از موسسات فرهنگی باید به طور جدی از مساجد حمایت کنند و روحانیون بتوانند با جذب جوانان و نوجوانان به مساجد، تعامل خوب و سازنده ای را در ابعاد گوناگون فرهنگی برقرار نمایند.
ایران نژاد خاطرنشان کرد: مساجد در ایام کرونا نقش بسیار خوبی ایفا کردند و طبق منویات مقام معظم رهبری که فرموده بودند کمک های مومنانه را از مساجد شروع کنید، حرکت خوبی از مساجد آغاز شد که امیدواریم در زمینه های مختلف دیگر نیز همچون گذشته و به صورت پربار ادامه داشته باشد. وی تصریح کرد: به دنبال این هستیم که مساجد به جایگاه و کارکرد خود در زمان قبل از کرونا برگردند. به همین دلیل طی صحبت‌هایی که با رییس سازمان تبلیغات اسلامی انجام شد، از ۱۰ مسجد فعال شهرستان به طور ویژه حمایت خواهیم کرد تا بتوانند به فعالیتهای فرهنگی در سطح شهرستان بپردازند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *