اختتامیه برنامه فصل رویش ها

به همت کانون آموزه های دینی و فرهنگ پایداری موسسه معراج اندیشه گل گهر صورت پذیرفت؛
مراسم اختتامیه فصل رویش ها با حضور امام جمعه شهرستان سیرجان، مدیرعامل موسسه معراج اندیشه گل گهر، معاون برنامه ریزی فرمانداری ویژه، رییس اداره تبلیغات اسلامی، جانشین فرماندهی بسیج شهرستان، رییس اداره ارشاد اسلامی، رییس شورای اسلامی شهر و جمعی از خانواده های سیرجانی در سالن اجتماعات دارالقرآن اهل‌بیت برگزارشد.
به گزارش روابط عمومی‌ موسسه ؛ کانون آموزه‌های دینی و‌فرهنگ پایداری، برنامه فصل رویش ها را با همکاری بسیج شهرستان، دارالقرآن اهل بیت و خیر بزرگوار حاج اصغر ایرانمنش برای اولین بار در شهرستان سیرجان در حوزه حفظ تخصصی قرآن کریم به صورت شبانه روزی به مدت دو ماه برای نوجوانان علاقه مند برگزار کرد. در این برنامه حدود ۴۰ نوجوان از شهرستان سیرجان و چند استان دیگر در روستای کهوئیه زیر نظر اساتید برجسته کشوری، قرآن را فرا گرفتند که در این مدت چهار جز قرآن را حفظ کردند.
حجت الاسلام سید محمود حسینی، امام جمعه شهرستان سیرجان با تشکر از برگزار کنندگان این مراسم بیان کرد: پیامبر اسلام فرمودند که قرآن و عترتم را بین شما امانت می گذارم و کسانی که این‌موضوع را بپذیرند، اطاعت و عمل کنند در مسیر گمراهی و ذلالت نمی افتند. او با بیان این که قرآن و‌سیره اهل بیت مسیر حق و صراط مستقیم است، افزود: ما اگر بخواهیم به تکامل و معرفت الهی راه پیدا کنیم راه آن با قرآن و اهل بیت بودن است.
گفتنی است در پایان این مراسم از نوجوانان شرکت کننده در این دوره تجلیل شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *