اتاق فکر برگزاری اختتامیه رویداد ملی کارآفرینی پته سیرجان تشکیل جلسه داد

مراسم اختتامیه اولین رویداد ملی کارآفرینی پته سیرجان در راه است و به همین منظور اعضای دبیرخانه و ستاد برگزاری این رویداد
در جلسه‌ای راهکارهای برگزاری هرچه بهتر مراسم اختتامیه را بررسی کردند.
آتشی‌پور مسئول کانون کارآفرینی و مهارت آموزی موسسه فرهنگی معراج اندیشه گل گهر و طراح رویداد در این خصوص گفت: رویداد ملی کارآفرینی پته سیرجان رویدادی بسیار بزرگ و مهم است که در سطح ملی مطرح است؛ به همین منظور بایستی مراسم اختتامیه به گونه‌ای برگزار شود که هم درخور شأن این رویداد بوده و هم به خوبی معرف فرهنگ سیرجان باشد.
وی افزود: آثار ارسالی در چهار بخش اقتصادی، هنری، علمی و دانش آموزی مورد داوری قرار خواهند گرفت و در مراسم اختتامیه افراد برگزیده معرفی خواهند شد. همچنین در کنار معرفی افراد برگزیده؛ کارگاه‌های آموزشی و طرح‌های حمایتی از آثار برگزیده را نیز خواهیم داشت.
آتشی پور خاطرنشان کرد: در جلسه هم‌اندیشی برگزاری اختتامیه به مسائلی از جمله مکان برگزاری اختتامیه، تامین مالی، چگونگی دعوت از مسئولان ، داوری آثار برگزیده به ویژه نحوه داوری آثار هنری در مرحله دوم، معرفی این آثار؛ برگزاری کارگاه‌های آموزشی، دعوت از مدرسین کارگاه ها و… پرداخته شد و در نهایت نیز راهکارهای مد نظر اتخاذ شد تا هرچه سریعتر برای تامین شرایط مورد نیاز برگزاری مراسم اختتامیه اقدام شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *