مدیرعامل موسسه معراج اندیشه در دیدار با کادر درمان بیمارستان امام رضا (ع):برای کاهش آثار مخرب کرونا؛ باید فرهنگ‌سازی کرد

مدیرعامل و پرسنل موسسه فرهنگی معراج اندیشه گل‌گهر در راستای تکریم کادر درمان در مقابله با ویروس کرونا به دیدار جامعه پزشکی بیمارستان امام رضا (ع) رفتند.
به گزارش روابط عمومی موسیه؛ به منظور قدر دانی از كادر درمان شهرستان سيرجان و مدافعان خط مقدم مبارزه با كرونا اين بار مدير عامل موسسه فرهنگی و هنري معراج انديشه گل گهر به همراه جمعي از كاركنان این موسسه و به نمايندگی از جامعه فرهنگي شهرستان در بيمارستان امام رضا (ع) حاضر و از زحمات و تلاش هاي مجدانه كادر پزشكي و پرستاری اين بمارستان تقدیر و تشكر به عمل آوردند.
در اين ديدار كه با حضور معاونت درمان دانشكده علوم پزشكی و رياست بيمارستان امام رضا (ع) و نمايندگانی از كادر پزشكی و پرستاری در خط مقدم مبارزه با كرنا انجام شد؛ مدیرعامل و اعضای موسسه معراج اندیشه پای گفتگوی مدافعان خط سلامت شهرستان نشستند.
ایران نژاد مديرعامل موسسه معراج انديشه ضمن ارج نهادن به خدمت والای جامعه پزشکی در این بحران گفت: با توجه به اين كه تعداد بيماران بهبود يافته در سيرجان بسيار قابل توجه است؛ به خوبی از عهده مدیریت اوضاع برآمده ایم و اين موفقيت حاصل تلاش، همت و از خودگذشتی كادر درماني شهرستان سيرجان است كه همچون سال هاي دفاع مقدس و پس از آن در سنگر مبارزه در جنگ بيولوژيك بسيار خوش درخشيدند.
در ادامه، حاضران بر لزوم توليد محتوای فرهنگی در ايام كرونا و پسا كرونا و تدوين مقالات متعدد در زمينه های مختلف تاثيرات كرونا بر جنبه هاي مختلف زندگي اجتماعي به منظور پيشگيري و كنترل آثار مخرب این بیماری مهلک تاكيد كردند. همچنین مديرعامل موسسه گزارشي از برنامه هاي انجام شده و در دست اقدام براي كاهش اين آثار مخرب و فرهنگ سازي در مورد كرونا در شهرستان سيرجان را ارائه و بر لزوم همکاری با کادر درمان برای ریشه کن کردن این ویروس تاکید نمود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *