‍ مراقبت های جنسی والدین از کودکان خود را با ما بیاموزید

بار دیگر به همت خانه بازی کودک معراج (مهد کودک وابسته به موسسه معراج اندیشه گل گهر) و با همکاری این موسسه و در راستای سلسله برنامه های فرزند پروری، سمینار آموزشی مراقبت های جنسی والدین از کودکان برگزار می گردد.
به گزارش روابط عمومی موسسه معراج اندیشه، این سمینار با تدریس دکتر محمد ترکمان و با هدف آموزش چگونگی تربیت جنسی کودکان به والدین برگزار خواهد شد. آنچه والدین بایستی در خصوص آموزش مسائل جنسی به کودکان خود بدانند در این سمینار ارائه می گردد لذا تمامی والدینی که فرزندان آنها در گروه سنی ۰ تا ۱۸ سال قرار دارند می‌توانند از مباحث کاربردی این سمینار استفاده کنند.
این سمینار آموزشی شنبه ۲۴ آذرماه از ساعت ۱۷ الی ۲۰ در سالن اجتماعات غدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سیرجان برگزار خواهد شد. والدین جهت تهیه بلیط می توانند با شماره تماس ۴۲۳۰۱۲۷۹ تماس برقرار کرده و برای حضور در این سمینار بسیار مهم بلیط تهیه نمایند. لازم به یادآوری می باشد که والدین گرامی بایستی بدون حضور کودکان خود در این سمینار آموزشی شرکت نمایند.
گفتنی است محمد ترکمان دارای دکترای روانشناسی عمومی، عضو شورای کمیته پژوهشی دفتر امور مهد کودک های بهزیستی، مدرس کشوری و برگزار کننده بیش از ۵۰۰ کارگاه و سمینار آموزشی در زمینه‌های مختلف فرزند پروری و رفع اختلالات رفتاری کودکان و مولف کتاب هایی چون “وقتی یک فرزند دارم” و… می باشد که پیش از این نیز به همت موسسه معراج اندیشه گل گهر سمینارهای موفقی را با محوریت فرزند پروری در سیرجان برگزار کرده است.

@masirjan

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *