❇️ در کارگاه ارزش آفرینی و کار تیمی عنوان شد
🔷️ پرسونای مخاطب را بشناسید و به درآمدزایی برسید
موسسه فرهنگی معراج اندیشه گل گهر در حوزه کارآفرینی برای دانش آموزان نیز برنامههای ویژهای دارد. یکی از این برنامهها برگزاری کارگاه ارزش آفرینی و کار تیمی با تدریس امیر زمانیها، مدرس دورههای کسب و کار دانش آموزی و بازاریابی مدل بود که به واسطه آن جمعی از معلمان شهرستان با مباحثی چون بیزینس مدل، استراتژی تعیین مخاطب، شبکه سازی و تیم سازی و… آشنا شدند تا مباحث فرا گرفته شده را به دانش آموزان خود نیز منتقل کنند.
زمانیها در خصوص مفاهیم مطرح شده در این کارگاه گفت: بحث اصلی ما در حوزه مفاهیم بازاریابی بود؛ اینکه یک محصول زمانی که میخواهد وارد بازار شود در گام اول بدانیم مخاطب هدفش چه کسانی هستند، چگونه باید فهمید مخاطب در جای درستی قرار گرفته، پرسونای مخاطب چیست و در حالت کلی وقتی یک محصول قرار است وارد بازار شود از خود بپرسیم چه بازاری، در چه زمانی، به چه شکلی و در چه ابعادی به درد مخاطب ما میخورد.
وی افزود: در ادامه این کارگاه پیرامون ۲۰ مدل بازاریابی صحبت شد و مخاطب با این ۲۰ مدل آشنا شد. نکات مهم و حساس شبکه سازی حرفهای مطرح شد و تیم سازی افراد در استارت آپها مورد بررسی قرار گرفت.
مدرس این دوره در خصوص خروجی کارگاه مذکور افزود: مربیانی که در این کارگاه حضور داشتند، آموختند زمانی که قرار است با دانش آموزان پیرامون کار تیمی و بازاریابی صحبت کنند، از ایدههای فوق العاده و خلاقانه استفاده کنند و به دانش آموزان یاد بدهند استارت آپ و کسب و کار اولیه خود را چگونه با سرعت بالاتری به سوددهی و درآمد برسانند.
🔰روابط عمومی موسسه فرهنگی معراج اندیشه گل گهر