اولین کارگاه طرح اکام “انطباق مسئله و راهکار، راهی برای امکان سنجی و کارآفرینی ”
یکی از اقدامات کانون کارآفرینی موسسه فرهنگی معراج اندیشه گل گهر؛ برگزاری طرح اتاق کار آفرینی مدارس است که در این طرح ابتدا راهبران طرح در کارگاه های مختلف مهارت افزایی کرده و سپس طرح را در مدارس شهرستان پیاده خواهند کرد اولین کارگاه از این طرح کارگاه انطباق مسئله و راهکار با تدریس نوید عبادی بنیانگذار گروه آموزشی رسان و مدیر محصول کسب و کارهای نوآورانه بود که در این کارگاه هنرجویان با مفاهیمی چون بیزینس پلن، امکان سنجی، سرمایه بذری و سرمایه رشد آشنا شدند.
عبادی در خصوص جزئیات این دوره آموزشی گفت: در این کارگاه در خصوص مراحل راهاندازی یک کسب و کار نوپا بحث و تبادل نظر انجام شد.
وی افزود: مخاطبان در این کارگاه آموختند که چگونه به سرعت میتوانند یک کسب و کار نوپا را راه اندازی نمایند. آنها در گام اول باید یک مسئله و مشکلی که در جامعه وجود دارد را شناسایی کنند و به واسطه کسب و کار مورد نظر؛ این مسئله و مشکل را حل کنند و راهکاری ارائه دهند که با آن مشکل انطباق داشته باشد.
عبادی به مرحله دوم این آموزش نیز اشاره و خاطرنشان کرد: در نهایت، راهکار ارائه شده از سوی این هنرجویان به یک محصول یا خدمت ختم میشود که این محصول یا خدمت باید به درستی نیاز مخاطب را شناسایی و برطرف کند و نسبت به بازار پاسخگو باشد.
وی تاکید کرد: با این کارگاه آموزشی، هنرجویان فرا میگیرند که با راهاندازی کسب و کارهای نوآورانه؛ ضمن ارائه راهکار برای حل مشکل پیش آمده، پاسخگوی نیاز بازار بوده و به درآمدزایی برسند.
یکی از اقدامات کانون کارآفرینی موسسه فرهنگی معراج اندیشه گل گهر؛ برگزاری طرح اتاق کار آفرینی مدارس است که در این طرح ابتدا راهبران طرح در کارگاه های مختلف مهارت افزایی کرده و سپس طرح را در مدارس شهرستان پیاده خواهند کرد اولین کارگاه از این طرح کارگاه انطباق مسئله و راهکار با تدریس نوید عبادی بنیانگذار گروه آموزشی رسان و مدیر محصول کسب و کارهای نوآورانه بود که در این کارگاه هنرجویان با مفاهیمی چون بیزینس پلن، امکان سنجی، سرمایه بذری و سرمایه رشد آشنا شدند.
عبادی در خصوص جزئیات این دوره آموزشی گفت: در این کارگاه در خصوص مراحل راهاندازی یک کسب و کار نوپا بحث و تبادل نظر انجام شد.
وی افزود: مخاطبان در این کارگاه آموختند که چگونه به سرعت میتوانند یک کسب و کار نوپا را راه اندازی نمایند. آنها در گام اول باید یک مسئله و مشکلی که در جامعه وجود دارد را شناسایی کنند و به واسطه کسب و کار مورد نظر؛ این مسئله و مشکل را حل کنند و راهکاری ارائه دهند که با آن مشکل انطباق داشته باشد.
عبادی به مرحله دوم این آموزش نیز اشاره و خاطرنشان کرد: در نهایت، راهکار ارائه شده از سوی این هنرجویان به یک محصول یا خدمت ختم میشود که این محصول یا خدمت باید به درستی نیاز مخاطب را شناسایی و برطرف کند و نسبت به بازار پاسخگو باشد.
وی تاکید کرد: با این کارگاه آموزشی، هنرجویان فرا میگیرند که با راهاندازی کسب و کارهای نوآورانه؛ ضمن ارائه راهکار برای حل مشکل پیش آمده، پاسخگوی نیاز بازار بوده و به درآمدزایی برسند.