گالری باطن؛ نمایشگاهی برای ارائه آثار برگزیده کتاب عکس

نمایشگاه کتاب عکس با عنوان گالری باطن، به همت کانون هنر موسسه فرهنگی معراج اندیشه گل گهر در معرض دید عموم علاقمندان قرار گرفت. سالانه در کشور آلمان مسابقه کتاب عکس برگزار میشود که برگزیدگان سال های ۲۰۲۰ و ۲۰۲۱ این دوره از مسابقات، آثار خود را به ایران آورده و پس از برگزاری نمایشگاه هایی در تهران، کاشان و کرمان به شهر سیرجان رسیده اند تا با همت کانون هنر موسسه معراج اندیشه، این آثار برگزیده در معرض دید علاقمندان سیرجانی قرار بگیرد.
کتاب عکس، رویکرد متفاوتی است برای ساختن کتاب به وسیله عکس که بیشتر در حوزه کاری هنرمندان تجسمی قرار می‌گیرد و هنرمندان سیرجانی می توانند به واسطه این نمایشگاه با تجربه های برگزیده دنیا آشنا شوند.
در کنار این نمایشگاه؛ هدیه احمدی یک دوره آموزشی دو روزه با محوریت ساخت کتاب عکس را برای علاقمندان برگزار خواهد کرد و تجربه های حرفه‌ای خود را به آنها آموزش خواهد داد.
ساخت کتاب تجسمی، اتفاق متفاوت و جدیدی در جهان است که می‌تواند آثار بسیار زیبایی را خلق نماید. در این دوره آموزشی، روز اول به آموزش تئوری و فلسفه کار اختصاص داشت و در روز دوم علاقه مندان، روش ساخت کتاب به واسطه عکس را یاد خواهند گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *