معراج اندیشه و نیروی انتظامی تفاهمنامه همکاری امضا می‌کنند

همزمان با فرا رسیدن آخرین روز از هفته نیروی انتظامی و به منظور پاسداشت زحمات نیروهای خدوم انتظامی شهرستان سیرجان؛ مدیر عامل موسسه فرهنگی معراج اندیشه گل گهر و جمعی از مدیران موسسه، با سرپرست فرماندهی انتظامی سیرجان دیدار و گفتگو کردند. در این دیدار مدیرعامل موسسه معراج اندیشه ضمن عرض تبریک و قدردانی از زحمات نیروی انتظامی از آمادگی این موسسه برای تقویت همکاری های گذشته و ارائه خدمات آموزشی و فرهنگی به خانواده کارکنان نیروی انتظامی خبر داد. ایران نژاد در این دیدار گفت: همواره امنیت و آرامشی را که در سطح شهرستان شاهد هستیم؛ مرهون تلاش شبانه روزی شماییم که خالصانه در راه تامین امنیت شهرستان از جان خویش مایه می گذارید.
وی افزود: این تامین امنیت به نوعی یک کار فرهنگی بسیار مهم است و از آنجایی که رویکرد اصلی موسسه معراج اندیشه نیز بر پایه کارهای فرهنگی استوار است مایل هستیم تعامل بین نیروی انتظامی و موسسه معراج اندیشه بیش از گذشته باشد تا بتوانیم در انجام فعالیت‌های فرهنگی به اهداف مشترکی دست یافته و اقدامات خوبی را در این زمینه رقم بزنیم.
سرپرست فرماندهی نیروی انتظامی سیرجان نیز ضمن تشکر از فعالیت های زیربنایی معراج اندیشه در فعالیت های فرهنگی و اجتماعی؛ وجود موسسه معراج اندیشه در سیرجان را موهبتی هرزنده دانست و گفت: جای تقدیر دارد که موسسه مثل معراج اندیشه گل گهر دغدغه فرهنگی داشته و در این راستا فعالیت های چشمگیر و درخور توجهی را انجام داده است. وی افزود: این فعالیت‌ها باید گسترده تر شود و با برنامه‌ریزی مدون به توسعه آن ها پرداخته شود تا تاثیرگذاری بسزایی در جامعه داشته باشد به همین منظور نیروی انتظامی نیز مایل است با موسسه معراج اندیشه فعالیت‌های مشترک فرهنگی را انجام دهد.
وی خاطرنشان کرد: با همکاری و تعامل بیشتر می توان در پیشگیری از معضلات و ناهنجاری های اجتماعی تا حد ممکن موفق عمل کرد.
در پایان این دیدار مقرر شد تفاهمنامه مشترک همکاری بین موسسه معراج اندیشه و نیروی انتظامی تدوین گردد.
@masirjan1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *