تبادل اطلاعات و انتقال تجربه در حوزه ساخت انیمیشن در دیدار با مسئولان موسسه فانوس کرمان

کانون فضای مجازی موسسه فرهنگی معراج اندیشه گل گهر در راستای انتقال تجربه، با عوامل موسسه تولید انیمیشن فانوس کرمان دیدار و گفتگو کرد.
در این دیدار، فاضل دهیادگاری مسئول کانون فضای مجازی موسسه با مدیرعامل موسسه فانوس کرمان در خصوص مبحث گسترده انیمیشن و تولید محصولات با کیفیت در این حوزه گفتگو کردند. مفیدی مدیرعامل موسسه فانوس کرمان تجربیات خود را در خصوص راه اندازی موسسه تولید انیمیشن فانوس، مشکلات و دغدغه های پیش رو و راهکارهای غلبه بر این مشکلات و رمز رسیدن به موفقیت و تولید محصول با کیفیت را بیان کرد.
مفیدی همچنین ابهامات مطرح شده در خصوص نحوه راه اندازی موسسه تولید انیمیشن را عنوان کرده و در این خصوص گفت: یکی از مهمترین دغدغه‌های راه اندازی شرکت تولید انیمیشن؛ نیروی انسانی متخصص و متعهد است که در صورت تامین این نیرو می توان به تولیدات باکیفیت دست یافت.
وی افزود: هر چقدر از امکانات و ابزار بسیار خوب و قوی هم برخوردار باشیم اما نیروی انسانی مناسب در سیستم موجود نباشد کاری از پیش نخواهیم برد.
در ادامه این گفتگو پروژه های داخلی و خارجی در حوزه تولید انیمیشن مورد بررسی قرار گرفت و تجربیات موسسه انیمیشن فانوس کرمان و موسسه فرهنگی معراج اندیشه گل گهر تبادل شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *