به همت موسسه فرهنگی معراج اندیشه گل گهر؛

از عوامل تئاتر “لوطیان و مرد رند” تجلیل شد

تئاتر لوطیان و مرد رند؛ کاری از گروه تئاتر باران، شب های متوالی در تالار فردوسی برای استفاده عموم علاقه مندان به هنر نمایشی روی صحنه رفت و این تئاتر موزیکال توانست مخاطبان زیادی را به خود اختصاص دهد.
موسسه فرهنگی معراج اندیشه گل گهر در راستای حمایت از فعالیت‌های فرهنگی و هنری و ایجاد انگیزه در هنرمندانی که اینگونه فعالیت‌ها را در سطح شهر گسترش می‌دهند با اهدای لوح تقدیر از اعضای گروه تاتر باران و هنرمندان تئاتر لوطیان و مرد رند تجلیل به عمل آورد.
ایران نژاد مدیرعامل موسسه معراج اندیشه همزمان با شب پایانی اجرای این تئاتر با حضور در تالار فردوسی در خصوص تجلیل از این هنرمندان گفت: تجلیل موسسه معراج اندیشه گل گهر از عوامل تئاتر لوطیان و مرد رند با هدف حمایت و بزرگداشت هنرمندانی صورت گرفت که در عصر حاضر به هنر و فرهنگ اهمیت می دهند و برای اعتلای آن می کوشند.
وی افزود: گروه تئاتر باران گروهی هنری است که برای ارتقاء و زنده نگه داشتن هنر تئاتر در شهر سیرجان تلاش بسیاری کرده و نشان داده است که دغدغه های فرهنگی هنری دارد و به همین منظور بر خود واجب دانستیم از فعالان حوزه فرهنگ و هنر در کار اجرای تئاتر تقدیر نماییم. امیدواریم گروه های تئاتر دیگر شهرستان نیز برای اعتلای فرهنگ و هنر این شهر بکوشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *