به مناسبت عید سعید مبعث و به همت موسسه معراج اندیشه صورت پذیرفت؛

جشنی به وسعت شب های قصه در محلات

برنامه شب قصه محلات به مناسبت فرا رسیدن عید سعید مبعث و با مشارکت مجموعه خانه قصه های شاد و دفتر تسهیلگری محله محور کوی المهدی موسسه فرهنگی معراج اندیشه گل گهر با استقبال بیش از ۴۰۰ نفر از اهالی کوی المهدی (پرسی گاز) برگزار شد. این برنامه ویژه کودکان و نوجوانان محلات شهرستان سیرجان است که اولین برنامه آن در کوی المهدی با برنامه های شاد و متنوع اجرا شد. محوریت این مراسم بر پایه قصه گویی برای کودکان بود و محمد ستوده به اجرای قصه گویی پرداخت و مهرسا آباده ای قصه ای با لهجه سیرجانی برای کودکان و نوجوانان کوی المهدی روایت کرد.
همچنین از دیگر بخش‌های این مراسم اجرای فلوت نوازی توسط سارینا ایرانمنش و آیدا اسدی و اجرای نمایش کودکانه رنگین کمان به سرپرستی محمد ستوده و زهرا ادیبان بود.
اما یکی دیگر از بخش‌های جذاب و متنوع شب قصه در محلات اجرای شاهنامه خوانی توسط مهرسا ملک زاده بود که داستانی از شاهنامه را با روایت شیرین و کودکانه برای کودکان و نوجوانان محله کوی المهدی بازخوانی کرد.
در بخش دیگر این مراسم جوایز پویش بوسه بر دستان پدر که به مناسبت ولادت امیرالمومنین (ع) برگزار شده بود به برندگان اهدا شد. در حین برنامه، کودکان و نوجوانان حاضر در مراسم از اجرای آواز کودک توسط محسن عالمی زاده استفاده کردند و در نهایت نیز به قید قرعه به ۱۰ نفر از حاضران در مراسم جوایزی اهدا شد.
برنامه شب های قصه در محلات، برنامه ای شاد، جذاب و متنوع همراه با اجرای قصه های فولکلور ایرانی است که قرار است در محلات سیرجان برگزار شود. این برنامه در مکی آباد؛ مسکن مهر و آباده نیز برای کودکان و نوجوانان اجرا خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *