با مشارکت موسسه فرهنگی معراج اندیشه گل گهر و در راستای حفظ شعائر قرآنی؛

دوره تربیتی فصل رویش در حال برگزاری است

توجه به قرآن و پرورش حافظان قرآن یکی از مسائل مهمی است که موسسه معراج اندیشه گل گهر همواره به آن توجه نموده. به همین منظور دوره فصل رویش با محوریت تربیت حافظان کل قرآن کریم با حضور بیش از ۵۵ نفر از علاقمندان به این حوزه با همکاری دارالقرآن آموزش و پرورش، حوزه علمیه و مشارکت موسسه فرهنگی معراج اندیشه گل گهر کار خود را آغاز کرده است.
افضلی‌پور مسئول کانون دین و جهاد موسسه در خصوص جزئیات این دوره گفت: دوره فصل رویش به مدت ۴۵ روز با حضور علاقمندان در حال برگزاری است. هدف اصلی این دوره، تربیت حافظان کل قرآن کریم است. افرادی که در این دوره شرکت می‌کنند اقدام به حفظ کل قرآن کریم می‌نمایند
و پس از پذیرفته شدن افرادی که حائز شرایط مد نظر باشند؛ این افراد می‌توانند دوره پیشرفته حفظ کل قرآن کریم را به مدت یک سال ادامه دهند.
افضلی‌پور با حضور در مکان برگزاری این دوره، به حافظان شرکت در دوره فصل رویش گفت: حفظ قرآن کریم یکی از مسائل بسیار مهم و پراهمیت است و افرادی که اقدام به حفظ کل قرآن کریم می‌کنند آیه‌های نور را در سینه خود جای داده و واسطه انتقال آن به سایر افراد می‌شوند. قطعاً این امر برکات مادی و معنوی بسیاری را برای این حافظان به همراه خواهد داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *