اولین رویداد توانمند سازی امامان و کنشگران مساجد شهرستان

به همت موسسه فرهنگی معراج اندیشه گل گهر و اداره تبلیغات اسلامی سیرجان برگزار شد؛

اولین رویداد توانمندسازی امامان محله و کنشگران مساجد شهرستان

اولین رویداد توانمندسازی امامان محله و کنشگران مساجد شهرستان سیرجان به همت  موسسه فرهنگی معراج اندیشه گل گهر واداره تبلیغات اسلامی شهرستان سیرجان به میزبانی بنیاد جامعه پردازی هدایت در شهر مقدس قم برگزار شد.
در این رویداد، جمعی از روحانیون و کنشگران سیرجان در راستای طراحی نقشه تحول و پیشرفت محله با مسئولان بنیاد جامعه پردازی هدایت قم دیدار کردند. همچنین گعده‌های جهاد تبیین در این اردوی سه روزه با حضور کنشگران و روحانیون سیرجانی در شهر قم برگزار شد.
شرکت کنندگان در این رویداد علاوه بر بازدید دو ساعته از نمایشگاه مسجد جامعه پرداز در محل مسجد جمکران؛ با مدیرعامل، قائم مقام و کارشناسان بنیاد هدایت قم دیدار و گفتگو کرده و به تبادل ایده پرداختند.
حجت الاسلام افضلی مدیر کانون آموزه های دینی موسسه معراج اندیشه در خصوص
هدف از برگزاری این رویداد گفت: به منظور توانمندسازی و ارتقاء سطح فعالیت‌های امامان محله و کنشگران مساجد شهرستان، دیدار و گفتگویی با مسئولان بنیاد هدایت قم داشتیم تا به واسطه آن، ایده‌ها و نظرات طرفین تبادل شده و بتوانیم با به اشتراک گذاشتن دیدگاه‌های دو طرف، برنامه‌های جدید، کاربردی و متنوعی در حوزه فعالیت‌های مساجد شهرستان در محله‌های مختلف ارائه دهیم. امید است این تبادل نظر بتواند خروجی فرهنگی خوبی در زمینه
توانمندسازی این امامان محله و کنشگران مساجد در سطح شهرستان سیرجان داشته باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *